inspirationally.blogg.se

Design. Inredning. Foto.

Mörkgrått

Publicerad 2014-01-20 23:00:00 i Allmänt, Inredning, Lägenhet,

Tänkte visa er alla ett av de många projekt som har försigått här hemma. Har länge velat ha en mörkgrå vägg här hemma och gått och beställt så många kulörprover att jag har en fin färgprovslåda här hemma. Till slut bestämde jag mig bara en dag för att köpa färg och valde färgprov i affären. Jag kallar det halv-impulsivt.
 
Hoppar nästan av glädje när jag ser den. Känner mig så nöjd med mig själv. Skönt att ha en lägenhet att leka med!
 
 
Sen att vi fick kämpa med att få på listen för att jag tyckte jag var smart när jag ville måla bakom den är en annan sak. Lite borrning, spikar och snickerifärg fixade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Gislén

20 år. Läser grafisk design i Malmö. Nyfiken, kreativ och pratglad.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela