inspirationally.blogg.se

Design. Inredning. Foto.

Tangenter.

Publicerad 2014-01-19 17:54:27 i Allmänt,

Att börja skriva. Det är väl alltid det som är svårast? Att få en bra början, få igång allt. Har suttit och stirrat på dessa tangenter ett antal gånger nu och ändå verkar det alltid vara en tangent som används mest - backspace. Men nu ska jag ta mig igenom denna obekväma början och komma igång. Så hej och välkommen till mitt lilla krypin.
 
Med hjälp av denna blogg vill jag lära mig. Lära mig om design, inredning och allt däremellan. Att få berätta om min vardag och små projekt som ständigt kommer upp (och förhoppningsvis avslutas). Att börja skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Gislén

20 år. Läser grafisk design i Malmö. Nyfiken, kreativ och pratglad.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela